کسب درآمد از اینترنت در خانه ۱۰۰% تضمینی (بدون سرمایه)

کسب درآمد از اینترنت در خانه ۱۰۰% تضمینی (بدون سرمایه)

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود. در این مقاله قصد دارم در مورد کسب درآمد از اینترنت و راه های آن صحبت کنم. پس اگر دنبال راه هایی می گردید که بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.  

آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند؟

قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پر تکرار پاسخ دهم که آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد یا خیر؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از من در روز می پرسند. جواب این سوال بله است. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال نمی شود و هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد داشته باشد. اما همین ابتدای کار به شما بگویم کسب درآمد از اینترنتی هم مثل شغل های دیگر سختی های خودش را دارد و کسی بدون تلاش نمی تواند در آن موفق شود. پس به دنبال کسب درآمد راحت از اینترنت به هیچ وجه نباشید.  

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. فقط کافیه به فکر اعتماد سازی و جمع آوری مخاطبان مورد علاقه به کسب و کارتان باشید. متاسفانه این روزها کسب درآمد از اینترنت در بین جوان ها بد جا افتاده است و فکر می کنند از هر راهی و به هر روشی می توان از اینترنت کسب درآمد کرد. به همین دلیل خیلی گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را می خورند و در این راه شکست می خورند و همین افراد هستند که به همه می گویند کسب درآمد از اینترنت دروغ است و اصلا فایده ای ندارد! در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم. راه کارهایی را به شما نشان می دهم تا بدون هیچ سرمایه ای بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید. در ادامه همراه من باشید تا شما را با دیگر مزایای کسب درآمد اینترنتی آشنا کنم.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه بسیار کمی نیاز است. پس دیگر نباید نگران سرمایه اولیه باشید. در ادامه روش هایی را نام می برم که اصلا نیاز به سرمایه اولیه برای کسب درآمد از اینترنت ندارند تا شما هم درآمد اینترنتی بدون سرمایه را تجربه کنید.

کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.  

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را از منزل خودشان آغاز کرده اند. شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری دریافت کنید می توانید برای شروع یا حتی برای همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید. کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزل شان در حال اداره آن هستند. همچنین بعد ها با تیم سازی و به صورت دورکاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.  

ارتباط گسترده با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین

یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که می توانید به صورت گسترده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. توسط ابزارهایی که در اختیار شما است می توانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید و همین مورد باعث ایجاد رضایت مندی در آن ها می شود. رضایت مندی در مشتریان هم که یعنی فروش چندین برابری!  

کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به مجوز

برای اینکه از اینترنت کسب درآمد داشته باشید نیاز به هیچ مجوزی ندارید. البته در کشور ما در هر کاری باید همیشه مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشید. ولی در کل برای هر کسی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارد یا اینکه می خواهد از اینترنت به هر طریقی درآمد کسب کند نیازی نیست که مجوزی داشته باشد. البته نماد اعتماد و ساماندهی برای سایت هایی است که فروش اینترنتی دارند ولی آن هم هنوز اجباری نشده است!  

صرفه جویی در هزینه ها با کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از مزیت های خوبی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که در خیلی از هزینه های اضافی صرفه جویی می شود. مثلا دیگر نیازی نیست برای رفتن به محل کار خود هزینه کنید. یا برای تولید کاتالوگ ها و هر چیز فیزیکی دیگری هزینه ای اضافی پرداخت کنید. چون در کسب و کارهای اینترنتی همه چیز دیجیتال است.  

دسترسی به مخاطبان هدف بیشتر

از طریق اینترنت می توانید به بازار هدف گسترده تری دسترسی داشته باشید. بعنوان مثال شما یک تایپیست هستید. آیا مشتریانی که به شما مراجعه می کنند از شهر های دیگر هم هستند؟ مسلما فقط افرادی که در نزدیکی شما هستند یا نهایتا در شهر شما زندگی می کنند به شما سفارش کار می دهند. ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد مطمئن باشید می توانید از شهر های دیگر هم مشتری داشته باشید. مشتری های بیشتر با دسترسی به بازار هدف گسترده تر از بهترین مزیت های کسب و کارهای اینترنتی است.  

بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه

در اینترنت روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد که توسط آن ها می توانید با کمترین هزینه یا حتی بدون صرف هزینه ای از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان می توانید آن ها را به سمت خود و کسب و کارتان جذب کنید. در واقع بازاریابی از طریق محتوا می تواند بهترین ابزاری باشد که هر فردی با هر میزان سرمایه و هر نوع کار اینترنتی می تواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

آیا کسب درآمد از اینترنت واقعا حقیقت دارد؟

این سوالی است که بارها به مدل های مختلف به آن پاسخ داده ام اما با این حال هنوز هم خیلی از دوستان در این که از اینترنت می توان کسب درآمد داشت شک و تردید دارند. جواب این سوال بسیار ساده است. برای پی بردن به پاسخ این سوال کافی است نگاهی به وب سایت های اینترنتی بیاندازید. بسیاری از سایت ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می کنند. بسیاری دیگر خدمات ارائه می دهند و درآمدزایی اینترنتی می کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند. اگر کمی بیشتر به این سایت ها دقت کنید حتی می توانید درآمدی که ماهیانه به دست می آورند را تخمین بزنید. کافی است نگاهی به تعرفه تبلیغات یا خدماتی که ارائه می کنند بیاندازید و این را با ترافیک شان و رتبه ای که در گوگل دارند مقایسه کنید. گاهی وقت ها با یک حساب سر انگشتی می توانید به درآمد چند صد میلیونی بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی پی ببرید. پس مطمئن باشید کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد اما نه از هر روشی! فقط از طریق راه اندازی کسب و کار اینترنتی. یعنی باید سایت یا هر بستر دیگری را برای کسب درآمد خود از اینترنت فراهم کنید. متاسفانه به تازگی سایت هایی پیدا شدند که مردم را سرکار می گذارند. با فروش پکیج های دروغین کسب درآمد اینترنتی در کمترین زمان ممکنه و هزار دروغ دیگر سعی دارند تا جیب خود را پر کنند. باید توجه داشته باشید که تمام این پکیج ها و روش هایی که در آن ها توضیح داده اند دروغی بیش نیست! همیشه یادتان باشد اگر می خواهید کسب درآمد اینترنتی مطمئن از طریق اینترنت داشته باشید باید برای خودتان کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. یعنی صاحب اصلی آن شما باشید نه شخص دیگری! منظور این است که با کار کردن برای دیگر نمی توانید کسب درآمد کنید!  

آیا برای کسب درآمد از اینترنت حتما باید سایت داشته باشیم؟

شاید این سوال را تا الان خیلی از دوستان از من پرسیده اند و یا اینکه در ذهن خیلی ها این سوال وجود داشته باشد. جواب این سوال خیـــر است. هر کسی برای اینکه بتواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد حتما نیاز نیست که سایت داشته باشد. بلکه با روش هایی که هم اکنون وجود دارد و در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنم اصلا نیازی به داشتن سایت نیست. هر چند نقش سایت در کسب و کارهای اینترنتی خیلی مهم است و بسیاری از درآمد های میلیونی از وب سایت کسب و کار مورد نظر ایجاد می شود. بسیاری از اعتماد سازی ها و دیگر مواردی که در کسب درآمد از اینترنت دخیل است به وب سایت اینترنتی هر کسب و کاری ختم می شود. البته همانطور که گفتم برای کسب درآمد اینترنتی همیشه به سایت نیاز نیست! نمونه اش کانال های تلگرامی که روزانه بالای 500 هزار تومان در آمد کسب می کنند وب سایتی ندارند! البته باید بدانید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار آسانی است. با وجود منابع و آموزش هایی که در مورد طراحی سایت با وردپرس به صورت رایگان در وب فارسی موجود است هر کسی بدون هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی سایت و کد نویسی و به راحتی و با کمترین هزینه می تواند وب سایت خود را راه اندازی کند.  

چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد با توجه به ایده، تجربه و سرمایه شان به سمت آن ها می روند. در این مقاله به هیچ وجه قصد راه اندازی ایده جدید مثل اسنپ یا راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا را نداریم! در واقع در این مقاله راه هایی را برای شما عنوان می کنم تا بدون دردسر و با کمترین سرمایه یا حتی بدون سرمایه بتوانید کسب و کاری را به صورت آنلاین برای خود راه اندازی کنید یا اینکه بدون راه اندازی کار اینترنتی بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. پس با آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان همراه من باشید.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی

خیلی از دوستان دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا هستند. از زبان خیلی از دوستان این قضیه را شنیده ام. ولی چرا این همه هزینه؟ چرا این همه زحمت؟ شما می توانید بدون سرمایه و بدون دردسر فروشگاه اینترنتی داشته باشید. حتما نیازی نیست که در انبار تان انواع محصولات را داشته باشید. خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و زمانی که سفارشی گرفتید، از آن ها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری تان برسانید. البته دیجی کالا هم الان از این روش استفاده می کند.   البته این روش را با همکاری در فروش اشتباه نگیرید! در این روش محصولاتی که شما می فروشید در انبار فرد دیگری است. و به محض اینکه مشتری شما سفارشی را در فروشگاه اینترنتی شما ثبت کرد آن وقت محصول از آن فرد گرفته می شود و برای مشتری شما ارسال می شود. البته این یک مثال برای درک بهتر بود. تمام این کارها را می تواند اتوماتیک انجام شود. همچین شما می توانید محصولات تولیدی خود را نیز به فروش برسانید. حتما پیج هایی که در اینستاگرام به فروش محصولات دست ساز خود می پردازند را دیده اید. شما نیز می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خود این کار را انجام دهید. مثلا اگر در کار تولید تی شرت با چاپ های دلخواه هستید می توانید برای فروش محصولات خود از طریق فروشگاه اینترنتی تان اقدام کنید. یا مثلا اگر در کار فروش زالو های پرورشی هستید می توانید از یک وب سایت اینترنتی برای فروش آن ها استفاده کنید.  

کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتالی

تولید و فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی یکی از بهترین روش هایی است که هر کسی می تواند از طریق آن درآمد خوبی را از اینترنت کسب کند. امروزه کسب و کارهای اینترنتی زیادی به تولید آموزش ها در موضوعات مختلف و فروش آن ها روی آوردند. دیگر کسی آموزش های تولید خود را روی دی وی دی به مشتریان خود نمی فروشد. با تولید محصولات دیجیتالی از این نوع هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود. مشتریان به راحتی می توانند پس از پرداخت هزینه، همان لحظه محصول مورد نظر خود را دانلود کنند و دیگر چند روز منتظر پست نباشند که بسته آموزشی خود را درب منزل تحویل بگیرند. تولید و فروش اطلاعات در قالب آموزش های دانلودی خیلی مرسوم شده است و سایت های بزرگی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنند. یک جورایی میشه گفت این روش در آمد زایی تبدیل به یک فرهنگ شده است. ایده راه اندازی همیار وب هم از تولید محتوای آموزشی شکل گرفت و هدف اصلی من این است که به کسانی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند کمک کنم تا از طریق تخصص و علاقه خود محتوای آموزشی تولید کنند و به مخاطبان خود بفروشند و به این شکل کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند. البته فروش محصولات دیجیتالی به اینجا ختم نمی شود! منظور از محصولات دیجیتالی هر چیزی می تواند باشد. مثلا می تواند افزونه یا قالب وردپرس باشد. حتما نباید محصولات آموزشی یا تخصصی باشد. هر چیزی که به صورت دیجیتالی است و می توان آن را به صورت دانلودی فروخت شامل این روش می شود.  

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

تولید محتوا کاری است که هر کسب و کار اینترنتی که می خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد باید انجام دهد. بارها در مورد تولید محتوا و نحوه انجام صحیح آن در دیگر مقالات صحبت کردم. از طریق تولید محتوا هم می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. هر کسی می تواند محتوایی که تولید می کند را در هر قالبی که است به روش های مختلف به فروش برساند. در ادامه در مورد انواع روش های فروش محتوا صحبت می کنم. مثلا می توانید با تولید محتوای جذاب و هدفمند مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید و از طریق آن ها در آمد زائی کنید. به این صورت که برخی از محتواهای خود که فکر می کنید ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند را به صورت پولی در اختیار کاربرانتان قرار دهید. درست مثل سایت هایی که عضویت ویژه دارند. منظور از محتوا فقط محتوای متنی نیست! شما در قالب های پر طرفدار تر دیگر مثل ویدئو و فایل های صوتی نیز می توانید محتوا تولید کنید. مثلا می توانید آموزش های خود را که به صورت ویدئویی است را در سایت هایی مثل فرانش برای فروش قرار دهید.

کسب درآمد از طریق آزاد کاری

آزادکاری یا فریلنسری کاری است که هیچ سرمایه ای نمی خواهد. بسیاری از آزاد کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند هیچ سایتی ندارند و برای دیگران در منزل خودشان کار می کنند. شما هر تخصصی که داشته باشید می توانید از آن برای رفع نیاز هر کسی استفاده کنید و از اینترنت کسب درآمد کنید. مثلا اگر شما در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید و در واقع گرافیست خوبی باشید می توانید کارهای گرافیکی دیگران را انجام دهید و کسب درآمد کنید. شاید پیش خودتان بگویید من که تخصص دارم ولی سایتی ندارم که سفارش کار بگیرم باید چه کار کنم؟ چه طور می توانم از تخصصم درآمد زایی کنم؟ خیلی ساده است! سایت هایی هستند که شما با عضویت در آن ها می توانید تخصص خود را معرفی کنید و پروژه هایی که مربوط به حوزه کاری شما هست را بگیرید و کسب درآمد کنید. سایت هایی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که دقیقا در این زمینه فعالیت می کنند. مثلا شما مترجم هستید می توانید وارد سایت انجام میدم شوید و خود و رزومه کاری خود را معرفی کنید. مثلا می توانید بگویید من می توانم مقالات خارجی را به فارسی ترجمه کنم و برای هر صفحه مبلغ 3000 تومان را دریافت می کنم. به همین سادگی است. مطمئن باشید خیلی ها دنبال یک مترجم خوب مثل شما می گردند.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

روشی که خیلی ها دنبالش هستند کسب درآمد از تبلیغات است. خیلی از دوستان را می شناسم فقط دنبال این هستند که سایتی بزنند و رتبه الکسای خود را زیر 1000 ایران بیاورند و از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد کنند. البته روش بدی نیست ولی روش های خیلی بهتر و کم دردسر تر از این هم وجود دارد. در این روش شما از هر طریقی که می توانید باید به فکر افزایش بازدید سایت تان باشید. در واقع در این روش بازدیدکنندگان روزانه شما سرمایه شما هستند. البته کار آسانی نیست. شاید مدت ها طول بکشد و هزینه های زیادی را برای اینکه ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در واقع سایتی را جهت گرفتن سفارش تبلیغات آماده کنید صرف شود. ولی با این حال خیلی از دوستان دنبال چنین روش سختی برای کسب درآمد از اینترنت هستند. اکثر سایت های این چنینی از طریق تولید محتوای قدرتمندشان توانسته اند ترافیک بالایی را از گوگل دریافت کنند. مسلما برای تولید محتوای این چنینی باید چندین نویسنده خوب گرفت که آن هم شامل هزینه است. زمانی که سایتتان را برای تبلیغات آماده کرده اید می توانید از طریق تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی کسب درآمد کنید. البته روش های دیگری هم جدیدا برای تبلیغات آمده است. مثلا سایت کانگورو تبلیغات محتوایی ارائه می دهد. و شما با این سایت ها هم برای سفارش تبلیغات می توانید همکاری کنید. ولی در کل این روش برای کسب درآمد از اینترنت را پیشنهاد نمی کنم. چون هم سخت و زمان بر است.  

کسب درآمد از طریق تلگرام

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار تلگرامی است. از طریق تلگرام می توانید بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. خیلی از دوستانی که قصد دارند از طریق کانال های تلگرامی کسب درآمد کنند هم به فکر کسب درآمد از طریق گذاشتن تبلیغات در کانالشان هستند.طرز فکر خیلی از دوستان همین است. همه تو فکرشان این است که کانالی در تلگرام راه اندازی کنند و با افزایش ممبر و افزایش بازدید پست هایشان کانالی محبوب با ممبرهای زیاد درست کنند و از این طریق سفارش تبلیغات بگیرند و پول در بیاورند. در صورتی که این سخت ترین کار است. همینطور خیلی زمان بر است. ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار تلگرامی وجود دارد. بهترین ایده برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی کانال های تخصصی است. شما می توانید مثلا کانالی راه اندازی کنید و در آن متخصصان را معرفی کنید. با این کار هر کسی که دنبال متخصصی برای رفع نیازش است به کانال شما می آید. برای شروع از هیچ کدام از متخصصان پولی دریافت نکنید. متخصصان در هر زمینه می توانند رزومه خود را ارسال کنند و شما هم در کانال خود قرار دهید. بعد از اینکه اعضای کانال بالا رفت شما برای قرار دادن نمونه کارهای متخصصین از هر کدام هزینه ای را می توانید دریافت کنید. البته این یک ایده خام بود و به عنوان مثال خدمت شما عرض کردم.  

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام هم مثل تلگرام است. دقیقا عین تلگرام بدون هیچ هزینه ای می توانید پیج بزنید و کسب درآمد کنید. البته همه فکر می کنند با راه اندازی یک پیج با اعضای زیاد می توانند به راحتی از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به خاطر همین هم است که همه به خرید فالوور فیک اینستاگرام روی می آروند. هزینه و وقت زیادی هم برای این کار می گذارند که آخرش هم هیچ فایده ای ندارد. ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلا شخصی در زمینه فیتنس فعالیت می کند می تواند به اعضای پیج خود برنامه غذایی بفروشد. یا از طریق پیج خود داروهای بدنسازی بفروشد. نمونه زیادی از این پیج ها در اینستاگرام وجود دارند که ماهیانه میلیونی درآمد دارند. همچنین می توانید از طریق اینستاگرام هنر های خود را بفروشید. پیج های زیادی در زمینه های مختلف هنری وجود دارند که کارهای خود را می فروشند. مثلا شخصی نقاش خوبی است می تواند تابلو های نقاشی خود را از طریق اینستاگرام به علاقه مندان به نقاشی بفروشد. یا شخصی انگشتر ساز خوبی است. می تواند به راحتی طرفدارهای مربوط به انگشتر را به پیچ خودش جذب کند و از این طریق انگشتر های خود را بفروشد. روش دیگر این است که از طریق اینستاگرام کسب و کار سنتی خود را به دیگران معرفی کنید. اینستاگرام بهترین وسیله برای نشان دادن نمونه کارهایتان است. مثلا خانمی در کار کاشت ناخن فعالیت می کند. به راحتی می تواند نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرامش قرار دهد و از این طریق برای خود مشتری جذب کند.  

بهترین راه کسب درآمد از اینترنت چه روشی است؟

تا اینجا روش های زیادی را برای کسب درآمد از اینترنت به شما عزیزان معرفی کردم. ولی سوالی که خیلی از دوستان بعد از خواندن این مقاله از من می پرسند این است که بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت چی هست؟ بهترین روش برای کسب درآمد سریع از اینترنت را به ما معرفی کنید؟!! به نظر من بهترین روش برای کسب درآمد اینترنتی وجود ندارد! هر کسی با هر تخصص و علاقه ای که دارد می تواند در هر حوزه ای کسب و کار اینترنتی اش را راه اندازی کند. پس هر کسی در هر حوزه ای می تواند بهترین باشد. شخصی با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کارش موفق می شود، شخص دیگری هم با همکاری در فروش محصولات فروش واسطه ای را تجربه می کند و ممکن است در کارش موفق شود! پس این سوال از پایه و اساس اشتباه است! اما به نظر من هر کسب و کاری که محتوا محور باشد یعنی بر پایه تولید محتوا بنا شده باشد می تواند درآمدهای بسیار بالایی را بوجود آورد. پیشنهاد من این است که از طریق تولید محتوا کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید. سایت های محتوا محور شرایط بسیار خوبی را در کسب درآمد از اینترنت برای شما محیا می کنند. یعنی شما با یک سایت محتوا محور می توانید از طریق روش های زیادی درآمد کسب کنید و این باعث می شود شما از چندین روش کسب درآمد داشته باشید و روز به روز درآمدتان افزایش یابد.  

جمع بندی و صحبت پایانی

در این مقاله سعی کردم روش هایی را برای کسب درآمد از اینترنت به شما معرفی کنم که واقعا جز بهترین روش ها هستند. این را بدانید که در آینده خیلی از کسب و کارهای سنتی از بین می روند و به کسب و کار آنلاین تبدیل می شوند. کسب درآمد از اینترنت هم بیش از پیش رشد صعودی دارد و هر کسی را این روزها می بینید در تلاش است تا به هر روشی از اینترنت کسب درآمد داشته باشد. پس اگر می خواهید از غافله عقب نمانید از همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کلا کسب درآمد از اینترنت باشید. بعضی وقت ها افراد فرصت هایی را از دست می دهند که جبرانش خیلی سخت است. با اوضاع فعلی اقتصاد کشورمان بهتر است هرچه زودتر کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید. مهم نیست سرمایه ندارید یا اینکه دارای تخصص خاصی نیستید! مهم این است که به فکر باشید و کم کم به سوی درآمدزایی اینترنتی پیش بروید. اگر تصمیم خود را گرفته اید پیشنهاد می کنم حتما روی بنر زیر کلیک کنید. اگر واقعا مصمم هستید تا مثل هزاران افرادی که در روز کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی می کنند شما هم این کار را شروع کنید و کسب درامد اینترنتی واقعی را تجربه کنید من می توانم کمک تان کنم. امیدوارم از این مقاله کامل و جامع در مورد کسب درآمد از اینترنت راضی بوده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد. خوشحال می شوم نظر ارزشمندتان را در مورد این مقاله بدانم. منبع: همیاروب

دیدگاه ها
اولین دیدگاه را شما بنویسید | ثبت دیدگاه